
Boris712 je napisao:Predlazem da se sve skloni u hale. Ipak se moze spasiti vecina lokomotiva, makar i zardjale.
Koliko tek ima ovih 661 da trunu (oko 50 komada), oterasi ih uGredelj ili MIN, sve se skida sa shasije, ono sto se moze spasava se. Nek stave 16-645E od 1640 kW, pa lok dalje nece imati problema sa vucom (prejak motor ne valja zasto sto elektricni komponenti ne mogu da podnesu toliku snagu, bar ne na 661-1). Na to stavis repariranu ili novu limariju da izgleda kao kada je izasla is fabrike, izbacuje se generator pare, ugradjuje elektricno grejanje, na mesto generatora pare u kratak kraj moze
malo da se prosiri kabina, da se ugradi WC, klima uredjaj, frizider i dalje instalacija za elektricno grejanje. Lokomotiva bi imala dva rezervoara kao i original samo bi oba bila za naftu. Na taj nacin takodje se moze igrati sa osovinskim pritiskom, ako treba veci natoci se sve do gore ako treba manji vozi se na poluprazno (eto ti par tona).
Zar to ne bi bila dobra modernizacija? Na taj nacin moze da se resi problem velikih dizela a izaslo bi neuporedivo manje od nabavke potpuno novog evropskog proizvoda.
Lok 661 su se zaista pokazale kao robusne i pouzdane masine i ako su sluzile 50 godina do sada uz modernizaciju mogle bi jos mnogo godina.
Josipvg je napisao:Od ovoga duša zaboli, a kod nas je još gore jer su ih više manje sve kasirali, ostalo ih samo 6 od čega su 2 iz Subotice (120 i 255), 4 prodana NREC-u, a ostalo izrezano
Boris712 je napisao:Neka ih malo doteraju i eto ti muzejska postavka! Mogu na svakoj vecoj stanici da stave neku staru lokomotivu umesto da ostave da trune.
Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost