Mislim da remot jedne garniture kosta od 150 000 do 250 000 evra, naravno u zavisnosti sto se radi. Prethodna opravka na 209 i sada ova na 207 kostaju vise jer je maltene sve zamenjeno i masina je sa revizije izasla kao i iz fabrike. Ukoliko masina trci pouzdano i brzo pretrci svoje kilometre dakle za dve do tri godine pojedine stvari nije potrebno raditi na sledecoj reviziji kao farbanje (ako se cuva od grafita i ako ne stoji napolju dugo kao recimo 205 i 206). Treba da se napravi sistematizacija: da uvek trce 4 garniture a da je peta na remontu ili u rezervi. Masina dnevno moze da pretrci od 600 do 900 km u zavisnosti od RV i turnusa. To znaci da bi pretrcala kilometre za oko godinu i po dana, uz tolerancijupriblizno dve. Dakle za dve godine treba da se skupi najvise 1 000 000 evra da se pokriju troskovi redovnog odrzavanja i opravki. U tom slucaju bi Makosa isla Sombor-Subotica umesto kenedija pa bi se mnogo ustedelo na nafti. Kada pogledamo kenedi trosi od 300 do 500 litara za jedan par vozova, Makosa oko od 60 pa do 80 litara zimi. I to samo za jedan par vozova. Osim to sto ce kenedi da se oslobodi za neke postene zadatke trebace dva vagona manjeu Subotici, oni bi se mogli staviti na putnicke prema NS i BGD.
Ukoliko bi radilo 5 makosa mogao bi se napraviti RV iz Sombora sa 8 pari vozova za Suboticu, 7 pari za Novi Sad, 1 par samo do Odzaka, 6 do Vrbasa i 1 samo do Sivca.
Ovako nekako:
Ako bi vozovi bili redovni, brzi (a imaju potencijal za to), cisti, UDOBNI (ne sa plasticnim sedistima) i ako bi frekvencija polazaka bila kao ovde gore navedeno siguran sam da bi ovakav projekat bio jako uspesan. Voleo bi da se 3 opstine Sombor, Odzaci, Kula dogovore sa zeleznicom za saradnju i finansijsku podrsku,a kasnije bi mogle da se ukljuce i opstine Apatin, Bac i Backa Palanka pa mozda i Vrbas i Becej uz saradnju sa Suboticom i Novim Sadom.