Budućnost naše železnice sad i odmah

Sve o infrastrukturi i održavanju iste na ŽS.

Budućnost naše železnice sad i odmah

Postod 661121 » 18 Jan 2013 01:03

:idea: Poštovane kolege čitajući u ove sitne sate teme o kojima se diskutuje nemogu a da ne primetim da se samo bavimo lošim stanjem,problemima koji su prisutni,ukazujete sa pravom na loše stanje ove ili one pruge ovog ili onog pravca.

Za sve ste apsolutno u pravu!!!
Žalosno je da u 21 veku kada vozovi redovno saobraćaju 200 i više km na sat mi pričamo 30 - 40km kojom brzinom se kreću naši vozovi u proseku.
Komercijalna brzina teretnih vozoba je bila 3,9 km/h verovali ili ne.
Mnogi ovde prisutni na Forumu i neznaju na podele po ŽTP-ima u okviru Srbije na N.Sad I KiM i Beograd.Pa podelu po sekcijama i OOUR ima kada Subotičku lokomotivu niste smeli da zakačite na voz koji saobraća do N.Sad ranžirne nego čekate Novosadsku lok a ova odlazi reži za Suboticu. itd.itd.

Zslužni za loše stanje naših železnica su najviše naše kolege sidikalci koji su uvek bili uz direktore i potvrđivali direktorsku priču. Dok su se direktori vozikali luksuznim automobilima umesto vozova mašinovođe su ulazile u elektrolok sa komadima žice i obavezno motocanglama da premoste releje ili ako padnu zastavice da mogu da pokrenu lok i dovuku voz u krajnju stanicu.Da poživi Bog pikavce od cigareta tako su dobro pasovali na relejima i držali ih u radnom stanju itd.itd.
O TT i SS postrojenjima mogao bih da vam pišem roman, ali neću hoću da pokrenem jednu novu temu!!!!!????

Kako uvesti u saobraćaj RO - LA kola?
Kako da stvorimo širok front i izvršimo pritisak na državu da uradi nešto bitno za železnicu i osoblje,počev od uniformi,preko kola,lokomotiva itd??
Zašto mi nemamo pored ovako lepe zemlje sa predivnom prirodom nijedna panorama kola??
Zašto nebismo uveli kino i densing kola na dugim relacijama? Pa pogledajte u svakom autobusu imate rekorder i monitore!!
Zašto u našim vozovima nema mogućnost internet komunikacije a ima za to mogućnost preko radio relejne mreže pored pruge?
Zašto ne organizuju i nepreuzmu od brzih pošta transport pošiljaka i tako zarade pare a ovoj državi uštedimo tone nafte???
Mogao bih ovako do ponedeljka da nabrajam. Hajde malo vedrine i pogleda u budućnost. Okupimo se u jak front i predložimo argumentovano ono što niko neće moći da odbije ;) :idea: :idea: :idea: :idea:
661121
 
Postovi: 8
Pridružio se: 18 Jan 2013 00:14

Re: Budućnost naše železnice sad i odmah

Postod vexvesic444 » 17 Mar 2013 11:54

661121 za sve to si rekao, apsolutno si u pravu, od prvog do poslednjeg slova...
Samo, mislim da za naše železnice dolaze bolji dani, jer je novi direktor gospodin Simonović opasno zagrabio da nešto dobro i korisno uradi... :)
Primera radi:
1. Počelo je intenzivno čišćenje vagona od grafita
2. Uvedena je kontrola putnika i konduktera u civilu, desi se da na relaciji BG - NS uđu i po 2-3 puta... Zahvaljujući tome već je četvorica podmitljivih konduktera dobilo otkaz...
3. Smenjeni su skoro svi dosadašnji direktori
4. Prekinut je javašluk sa službenim automobilama, napravljene uštede od 6mil dinara za ova 2 meseca...
5. Počelo je intenzivno ugrađivanje kamera u dizel lokomotive, zahvaljujući tome nekolicina onih koji su krali gorivo su otpušteni i protiv njih je pokrenuta krivična prijava...
6. Realizovan kredit za 3 meseca, za 21 novi EMV koji predhodnici nisu realizovali 3 godine...
7. Pokrenut tender za kupovinu novih elektro-lokomotiva
8. Počelo ukidanje službenih telefona
...
http://ljubiteljizeleznicesrbijezs.weebly.com/
http://www.facebook.com/LjubiteljiZelezniceSrbijezs

Dobrodošli!!! :)
Korisnikov avatar
vexvesic444
 
Postovi: 658
Pridružio se: 02 Nov 2012 21:23

Re: Budućnost naše železnice sad i odmah

Postod Stajs » 17 Mar 2013 23:42

Krenulo se sa mrtve tacke ali mislim da je na udaru samo izvrsno osoblje dok je administracija i dalje ad akta .
Moj predlog :

1. Uvesti radnu disciplinu u administraciji ( dolazak na posao,odlazak sa posla,izvrsiti sistematizaciju radnih mesta,...)
2. Ne moze masinovodja da placa ceh zato sto je slabiji obim saobracaja,ne moze se nikom uskratiti pravo na rad gariranjem lokomotiva u svim jedinicama vuce . U svim ostalim sluzbama nema smanjenja izvrsnog osoblja i necu da pominjem sluzbe koji idu na posao da prespavaju i ne rade nista a da masinovodja placa ceh za sve ...
3. Ne mogu da prihvatim da nema goriva od polovine meseca za prevoz masinovodja u cvoru Nis,pa se prevoz vrsi lokomotivama,cime se trosi mnogo vise struje nego sto bi bilo potroseno gorivo u kombiju. Niko ne shvata i nikome nije bitno , sto dolazi do kasnjenja u teretnom saobracaju i izaziva mnogo vise troskovo od goriva koje potrosi jedan kombi.
4. Zasto je obim saobracaja toliko slab ? Gde je problem ? Koje sluzbe ugovaraju prevoz robe ? Koje su konsekvence za njih ?
5.Revansizam...zar mislite da ne postoji revansizma novih direktora,sefova sekcija ? Masinskim dispecerima u Nisu je sa radnog mesta uzet kompjuter novijeg datuma i dat neko krsotina,samo zato da bi se jedan sefcic igrao igrice na poslu ...
6. Ukidaju se mesta nadzornika lokomotiva u Ristovcu , Dimitrovgradu . Zato s ne ukinu pregledaci kola u Ristovcu,po dva ili vise otpravnika u pojedinim stanicama gde nema potreba za tim , gomila pregladaca kola u ranzirnim stanicama,...zasto je vuca vozova uvek na udaru svih promena na zeleznici ?
7.Sluzbeni telefoni ...sve lokomotive, motorne garniture , moraju da imaju sluzbene telefone ...redi efikasnijeg vrsenja saobracaja.I da sa tih telefona mogu da se zovu samo slubeni telefoni ,dok se ne ugrade radio uredjaji

Ovo su za sada moje primedbe koje se pre svega odnose na Vucu vozova a nadam se da ce svako od nas u svojim jedinicama skrenuti paznju na probleme koje postoje
Slika
Korisnikov avatar
Stajs
 
Postovi: 4517
Pridružio se: 04 Feb 2009 19:16
Lokacija: Rio de Zivkovo


Povratak na Infrastruktura

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost

cron