Stranica 2 od 12

Re: Serija 712 "Makosa"

PostPoslato: 05 Feb 2009 19:45
od hadzibane
Nismo se razumeli...208 NIJE još u potupku revizije i ko zna kad će to da se desi...

Re: Serija 712 "Makosa"

PostPoslato: 05 Feb 2009 19:51
od Boris712
Pa da predpostavio sam da od 208 nema nista, nazalost.
Nadam se da ce se brzo stici motori i osovine za 206 i 207 da krenu obe u saobracaj ;) .

Re: Serija 712 "Makosa"

PostPoslato: 07 Feb 2009 22:04
od milan661
Pozdrav od jednog stojovođe iz osijeka, ovdje kod nas , isto voze makose, ali hž serije 7121, ima ih u osijeku 14 garnitura, od toga je njih samo 6 garniture u original staroj izvedbi 021 ,022,023,024,025,026, a ostale garniture , koje su modernizirane , nose oznaku podserije 100.
Osnovna razlika se očituje, da svaka kola imaju na sebi motor, a ne kao stara izvedba, gdje posatoji motorna kola i prikolica.
Naravno, ta garnitura je i teža, 88t, a što se tiće pojedinih karakteristika vuče, ima snažnije dizel motore, kvalitenjije zagrijavanje putničkog prostora, a kabina strojovođe je klimatizirana, te ugrađen rdu uređaj, AS, uređaj, naravno i komandni pult je prilagođen lakšem rukovanju tokom vožnje.
Toliko za sada , puno pozdrava od mene.

Re: Serija 712 "Makosa"

PostPoslato: 07 Feb 2009 23:30
od romeo_nis
milane i stara ima kocnik bozic ,a nova erlikon

Re: Serija 712 "Makosa"

PostPoslato: 08 Feb 2009 00:00
od Boris712
Evo 714-206 sa Bozicevim kocnikom ;) . Slikano u Novom Sadu.

Re: Serija 712 "Makosa"

PostPoslato: 11 Feb 2009 21:53
od Boris712
Evo da vratim fotografije koje su greskom izgubljene.
Dakle 714-205 na putu za Novi Sad na vozu 6535 oko 10:40 01-01-2008.
Kopie  van DSCN0083.JPG

Evo i kabina u 714-206 slikano u Novom Sadu.
DSCN0026.JPG

Na kraju polazak iz Futoga prema Novom Sadu, brzina je u pocetku 40 km/h zbog terena ali dalje do Sajlova je 60.
DSCN0146.JPG

Re: Serija 712 "Makosa"

PostPoslato: 11 Feb 2009 22:13
od Boris712
Evo jos par slicica :) .
712-205 juri prema Somboru (i prema meni!), slikano na prelazu kod Josickog puta koji se vodi kao opasan.
Leto 2007.
DSCN0125.JPG

A evo negde izmedju Kule i Vrbasa unutrasnjost 712-206 siba i sve snage. Na toj deonici vozi se 80 km/h, a sine nisu varene 8-) ! Milina!
DSCN0119.JPG

Re: Serija 712 "Makosa"

PostPoslato: 11 Feb 2009 22:16
od Boris712
Decembar 2008. Masina je 714-205 tera je majstor Ivica :) . Slikano negde izmedju Backog Petrovca i Backog Maglica ako se ne varam.
DSCI0854.JPG

Re: Serija 712 "Makosa"

PostPoslato: 19 Feb 2009 18:21
od hadzibane
maločas sam došao sa bicikl-rekreacije sa železničke stanice Sombor i utisci su da se čovek od muke prosere!!!
Iako je stanična zgrada sređena,krov nad peronima promenjen kompletno i konačno renoviran mokri čvor,uz to je sređena čekaonica i prostorije za osoblje,utisak jako kvari stanje u ložioni...
Macose 205 i 206 su pokvarene.206 je raskvačena,a motorna kola prebačena u halu 3 gde je kanal.tako tamo već danima stoji.A na 205 je koliko čujem opet skapao motor 1...661-224 je zbog toga produžila za Bogojevo oko 16.00 i za ne poverovati,čuo sam je kako svira po dolasku u Sombor u 16.50!!!Svaka čast majstorima :D :D Josina škola! :mrgreen: /za one koji ne znaju,od Sombora do Bogojeva se vozi 30 minuta sa 80 km/h u jednom pravcu.Obrt mašine je cca 10 minuta,i još 30 minuta do Sombora.Ukupno staje na 3 sl.mesta do Bogojeva/.zato 712/714-209 radi kao luda!!! :D Nepoderiva sprava.
Na 207 počinje da se radi žicarija.Upao sam opet na blef u ložionu i na brzinu je video.
PS.Boro,Sloba nije bio u Somboru zbog zdravstvenih razloga,ali će mi poštom poslati kopiju dozvole,pa ću neku od Macosa i stanicu Bogojevo natenane da premerim!

Re: Serija 712 "Makosa"

PostPoslato: 19 Feb 2009 20:41
od Boris712
Ok Nemanja,
hvala na obavestenju i trudu, ja sam vec nacrtao 1/87 i 5/87 crteze makose, samo mi trebaju detalji
svega ispod sasije. Kad sve premeris bilo bi dobro da posaljes i neku skicu da mogu da se orientisem.
Kao sto sam rekao, to sto su dimenzije svake makose drugacije, nema veze, je cu se drzati 44,2 m i cao zdravo.
Nadam se da ce 207 uskoro, 205 i 206 su u autu a takodje pred istrcavanjem, ali opravke verovatno nece biti u skorije vreme, posto su mozgovi sa ZS obustavili sva ulaganja u sve pruge/cvorove osim koridora, naravno s ciljem ukidanje i ono malo pruga sto je ostalo. Dakle ovo sto sad imamo terace dok se ne pokvari da bi se potom
sve ugasilo, nazalost. No nada umire poslednja, postoje par opcija da se pruge sacuvaju, od kojih je najrealnija
moguce usvajanje statuta Vojvodine (pokrajina bi se onda brinula o zeleznici, na taj nacin bi nastlo nesto kao
dobri stari ZTO Novi Sad), no neznam sta ce biti sa prugama u centralnoj Srbiji. Takodje postoji mogucnost
da se lokalne samouprave udruze i same organizuju saobracaj.
Buducnost ne izgleda bas tako svetlo, zivi bili pa videli i nadajmo se najboljem.
Pozdrav,
Boris712-206