Ovi vagoni su zapravo vagoni proizvođača GOŠA, tipa Y. Prvobitno ovi vagoni imali su zasebne odeljke(kupee), a 1992-1993 usledila je njihova modifikacija. U tim modifikacijama dobijene su serije vagona Atl i Btl, vagoni su znatno podmlađeni i modernizovani. Modifikovani su za tadašnje potrebe brzih i poslovnih vozova. U modifikacijama su dobili postolja sa disk kočnicama i osovine za maksimalnu brzinu od 160km/h. Vagoni serije Brtl modifikovani su 2005-2006 godine.
Vagoni serije Atl su vagoni prvog razreda, sa prolazom kroz sredinu. Kombinacija sedišta kod ovih vagona je 2+1( sa jedne strane nalaze se dva sedišta, a sa druge jedno ).
Vagon Atl - eksterijer:

Vagon Atl - enterijer:



Vagoni serije Btl su vagoni drugog razreda, sa prolazom kroz sredinu. Kombinacija sedišta kod ovih vagona je 2+2( sa jedne strane nalaze se dva sedišta, a sa druge jedno ).
Vagon Btl - eksterijer:

Vagon Btl - enterijer:



Vagoni serie Brtl su vagoni drugog razreda, kombinacija bife-a i sedišta. Na jednoj polovini vagona nalaze se sedišta 2. razreda kombinacije 2+2, a na drugoj polovini vagona nalazi se bife.
Vagon Brtl - eksterijer:

Vagon Brtl - enterijer:


Danas ovi vagoni saobraćaju na IC, ICS i brzim vozovima.
Neretko se dešava da Atl ili Btl vagon saobraća na nekom lokalnom vozu zbog nedostatka vagona.