Stranica 2 od 2

Re: Prijedlozi za poboljšanja pri remontu 441 lokomotiva

PostPoslato: 21 Mar 2010 20:11
od Vice
zlatan je napisao:Dobre predloge stavljate, al kako reče kolega, teško da će vas tko saslušati. Kada su se ES64F4 radile, sa mašinovođama je provedeno 3500 anketa, pa nije ni čudo da je projekat dosta dobro uspio, isto to bilo bi nužno i kod vas (ili nas), no iz prakse znam da malog čovijeka nitko ne želi saslušati (a kamoli jako stručog mašinovođu), pozz


Između ostaloga, prilikom takvih "inovacija" kod nas se uvijek pitaju krivi ljudi, nažalost.

Re: Prijedlozi za poboljšanja pri remontu 441 lokomotiva

PostPoslato: 08 Apr 2010 23:47
od Dash9
zlatan je napisao:Dobre predloge stavljate, al kako reče kolega, teško da će vas tko saslušati. Kada su se ES64F4 radile, sa mašinovođama je provedeno 3500 anketa, pa nije ni čudo da je projekat dosta dobro uspio, isto to bilo bi nužno i kod vas (ili nas), no iz prakse znam da malog čovijeka nitko ne želi saslušati (a kamoli jako stručog mašinovođu), pozz
Pozdrav svima na forumu.Iz svega napisanog vidim da nas sve muče isti peoblemi.Zlatan spominje ES seriju i suradnju sa strojovođama.Moram samo naglasiti da je i Končar u zlatna vremena kada je počeo projekt 442 (Brena) imao čak model upravljačnice u omjeru 1:1 gdje su stari majstori davali svoje primjedbe i prijedloge.Nažalost nekad bilo,danas se niti ne spominje.Brena je jedina lokomotiva za koju mogu reći da je carica na prugama HŽ-a.Sorry Cokla koristim tvoj izraz (carica za Brižitu).E sad,to što mi je Brižita rak rana (što nisam imao čast da je vozim) recimo da je prst sudbine.
Iskreno budući da me je Stajs pozvao na ovaj forum jer je pregledavao neke moje postove na jednom drugom forumu,jedna od želja mi je razmjena iskustava sa kolegama na polju modernizacije lokomotiva.Nažalost,ovdje je šefovski kadar potpuno gluh na zdrave primjedbe ali valjda će se i to promijeniti.Naprimjer da tiristorizaciju Končar izvede kako treba.
Pozdrav,Dash.