Groblja lokomotiva!!!

Sve o lokomotivama na ŽS kao i sa drugih uprava.

Re: Groblja lokomotiva !!!

Postod Josipvg » 14 Mar 2011 21:24

Pogledajte samo boju na ovoj 059, pa ona izgleda bolje nego pola 664 (2062) na HŽ-u, vidi se kvaliteta ondašnje boje i sadašnje, a kad je Boris napomenuo Turnerice, žali bože upropaštenih lokomotiva, doslovno potroše više ulja nego goriva, toliko o "modernizaciji". HŽ je 2062 007 koja je bila remontirana poslao u Turnere, umjesto da su izvukli 002, 046, 050 ili neki od tih krševa, a ne remontiranu lokomotivu poslat na modernizaciju, toliko o razmišljanju uprave HŽ-a :hehe:
Josipvg
 
Postovi: 26
Pridružio se: 04 Mar 2011 22:15

Re: Groblja lokomotiva !!!

Postod IIIALEKSANDARIII » 15 Mar 2011 02:24

Da li neko zeli da pokrenemo peticiju da se prvo sklone ove lokomotive koje se mogu spasiti u neke hale, a da one koje su zavrsile svoje zauvek odu na zasluzeni odmor?
Korisnikov avatar
IIIALEKSANDARIII
Moderatori
 
Postovi: 502
Pridružio se: 09 Avg 2010 14:19
Lokacija: Serbia Belgrade

Re: Groblja lokomotiva !!!

Postod Boris712 » 16 Mar 2011 17:09

Predlazem da se sve skloni u hale. Ipak se moze spasiti vecina lokomotiva, makar i zardjale.
Koliko tek ima ovih 661 da trunu (oko 50 komada), oterasi ih uGredelj ili MIN, sve se skida sa shasije, ono sto se moze spasava se. Nek stave 16-645E od 1640 kW, pa lok dalje nece imati problema sa vucom (prejak motor ne valja zasto sto elektricni komponenti ne mogu da podnesu toliku snagu, bar ne na 661-1). Na to stavis repariranu ili novu limariju da izgleda kao kada je izasla is fabrike, izbacuje se generator pare, ugradjuje elektricno grejanje, na mesto generatora pare u kratak kraj moze
malo da se prosiri kabina, da se ugradi WC, klima uredjaj, frizider i dalje instalacija za elektricno grejanje. Lokomotiva bi imala dva rezervoara kao i original samo bi oba bila za naftu. Na taj nacin takodje se moze igrati sa osovinskim pritiskom, ako treba veci natoci se sve do gore ako treba manji vozi se na poluprazno (eto ti par tona).
Zar to ne bi bila dobra modernizacija? Na taj nacin moze da se resi problem velikih dizela a izaslo bi neuporedivo manje od nabavke potpuno novog evropskog proizvoda.
Lok 661 su se zaista pokazale kao robusne i pouzdane masine i ako su sluzile 50 godina do sada uz modernizaciju mogle bi jos mnogo godina.
Boris712 - Moderator
MACOSA baš je bona kad je voza majstor Bora
Korisnikov avatar
Boris712
Moderatori
 
Postovi: 521
Pridružio se: 04 Feb 2009 19:30
Lokacija: Sombor Vojvodina

Re: Groblja lokomotiva !!!

Postod Josipvg » 18 Mar 2011 21:19

Boris712 je napisao:Predlazem da se sve skloni u hale. Ipak se moze spasiti vecina lokomotiva, makar i zardjale.
Koliko tek ima ovih 661 da trunu (oko 50 komada), oterasi ih uGredelj ili MIN, sve se skida sa shasije, ono sto se moze spasava se. Nek stave 16-645E od 1640 kW, pa lok dalje nece imati problema sa vucom (prejak motor ne valja zasto sto elektricni komponenti ne mogu da podnesu toliku snagu, bar ne na 661-1). Na to stavis repariranu ili novu limariju da izgleda kao kada je izasla is fabrike, izbacuje se generator pare, ugradjuje elektricno grejanje, na mesto generatora pare u kratak kraj moze
malo da se prosiri kabina, da se ugradi WC, klima uredjaj, frizider i dalje instalacija za elektricno grejanje. Lokomotiva bi imala dva rezervoara kao i original samo bi oba bila za naftu. Na taj nacin takodje se moze igrati sa osovinskim pritiskom, ako treba veci natoci se sve do gore ako treba manji vozi se na poluprazno (eto ti par tona).
Zar to ne bi bila dobra modernizacija? Na taj nacin moze da se resi problem velikih dizela a izaslo bi neuporedivo manje od nabavke potpuno novog evropskog proizvoda.
Lok 661 su se zaista pokazale kao robusne i pouzdane masine i ako su sluzile 50 godina do sada uz modernizaciju mogle bi jos mnogo godina.


Sve je to lijepo što kažeš, ali mislim da ŽS nema novaca da bi to napravio, ista stvar i sa HŽ-om, u Kninu i na RK leži podosta dizel lokomotiva, koje bi se sve uz malo novca (manje nego nabavka novih) i truda dovele u vozno stanje. Šteta je i što je od 12 karavela vozno samo 12 ( i to je već upitno), a takvi strojevi su potrebni HŽ-u, sigurno su rentabilnije nego 2062 na Ličkoj pruzi, jer bi karavela na Ličkoj pruzi sigurno izvukla vlak od 800-900 t, iako je to manje nego što 2 Turnera izvuku opet je rentabilnije, potrošnja goriva je manja a i količina tereta nije nešto manja. No, očito je da HŽ "zna" što radi...
Josipvg
 
Postovi: 26
Pridružio se: 04 Mar 2011 22:15

Re: Groblja lokomotiva !!!

Postod Boris712 » 19 Mar 2011 14:30

Znam da se za te stvari bas i nema para ali opet bolje je uraditi 20 takvih 661 nego kupiti 10 Eurorunner-a ili sl koji ce posle par nedelja ionako da krepaju jer ne znamo da ih odrzavamo a o elektronici i da ne pricam. Misljenja sam da prvo treba da napravimo ono sto imamo pa da onda eventualno kupujemo ako nemamo dosta. Ali svestan sam da kapitalisticka Evropa hoce da nam uvaljuje njihove proizvode uz najnepovoljniji kredit od kojih necemo imati posebne koristi ali cemo zato debelo platiti lokomotive, kamatu banci i naravno provizije strankama i budzama u dzep.
Boris712 - Moderator
MACOSA baš je bona kad je voza majstor Bora
Korisnikov avatar
Boris712
Moderatori
 
Postovi: 521
Pridružio se: 04 Feb 2009 19:30
Lokacija: Sombor Vojvodina

Re: Groblja lokomotiva !!!

Postod damir661 » 23 Apr 2011 19:51

Ono sto je ostalo od njih, drugo zaista ne znam sta da kazem.
Samo da napomenem da se radi o 661-226
Slika

641-108,143
Slika
Slika
Slika

Jedan od verovatno poslednjih primeraka serije 665
Slika
Slika
Slika
Korisnikov avatar
damir661
Moderatori
 
Postovi: 1124
Pridružio se: 04 Feb 2009 19:29
Lokacija: BEOGRAD

Re: Groblja lokomotiva !!!

Postod Josipvg » 30 Apr 2011 09:59

Od ovoga duša zaboli, a kod nas je još gore jer su ih više manje sve kasirali, ostalo ih samo 6 od čega su 2 iz Subotice (120 i 255), 4 prodana NREC-u, a ostalo izrezano :alula:
Josipvg
 
Postovi: 26
Pridružio se: 04 Mar 2011 22:15

Re: Groblja lokomotiva !!!

Postod IIIALEKSANDARIII » 03 Maj 2011 00:44

Josipvg je napisao:Od ovoga duša zaboli, a kod nas je još gore jer su ih više manje sve kasirali, ostalo ih samo 6 od čega su 2 iz Subotice (120 i 255), 4 prodana NREC-u, a ostalo izrezano :alula:


Nekad je i bolje da ih kasiraju ukoliko se nikad nece osposobiti za saobracaj tj. ako ulaganje u nju bi bilo preskopo i nerentabilno.
Korisnikov avatar
IIIALEKSANDARIII
Moderatori
 
Postovi: 502
Pridružio se: 09 Avg 2010 14:19
Lokacija: Serbia Belgrade

Re: Groblja lokomotiva !!!

Postod Boris712 » 03 Maj 2011 17:09

Neka ih malo doteraju i eto ti muzejska postavka! Mogu na svakoj vecoj stanici da stave neku staru lokomotivu umesto da ostave da trune.
Boris712 - Moderator
MACOSA baš je bona kad je voza majstor Bora
Korisnikov avatar
Boris712
Moderatori
 
Postovi: 521
Pridružio se: 04 Feb 2009 19:30
Lokacija: Sombor Vojvodina

Re: Groblja lokomotiva !!!

Postod IIIALEKSANDARIII » 04 Maj 2011 22:02

Boris712 je napisao:Neka ih malo doteraju i eto ti muzejska postavka! Mogu na svakoj vecoj stanici da stave neku staru lokomotivu umesto da ostave da trune.


Kamo srece bilo sta je bolje nego da ovako propadaju.
Korisnikov avatar
IIIALEKSANDARIII
Moderatori
 
Postovi: 502
Pridružio se: 09 Avg 2010 14:19
Lokacija: Serbia Belgrade

PrethodniSledeća

Povratak na Lokomotive

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 4 gostiju

cron